Werkbegeleider Groen en Water
Jouw nieuwe job
Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gedragen Werkbegeleider Groen en Water om onze ploeg Groen en Water te versterken.
Als Werkbegeleider Groen en Water, volg je de operationele werking van de Ploeg Groen en Water op en sta je dagelijks in voor het goede verloop van de werkzaamheden op het werkveld. Je werkt actief mee met de medewerkers van de ploeg om samen de doelstellingen en opdrachten van de dienst te realiseren.
Samen met een aantal arbeiders die je operationeel opvolgt en in nauwe samenwerking met jouw collega Werkbegeleider Groen en Water, sta je met de Ploeg Groen en Water onder leiding van de Teamleider Groen en Water. Het Team Groen en Water is één van de vier teams van de gemeentelijke uitvoerende diensten en valt onder de pijler Ruimte, focusdomein Infrastructuur en Onderhoud.
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Volwaardig actief meewerken aan de uitvoering van de dagelijkse taken
- Logisch en efficiënte structuur brengen in het operationeel werk
- Coachen van en ondersteuning bieden aan het team
- Zorgen voor een goede informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening
- Opbouwen en up-to-date houden van kennis binnen het werkveld.
Dit vind je leuk om te doen
- Coachen en ondersteunen van collega's
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Samenwerken met toffe collega's
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op D4-D5 (vraag gerust om een simulatie) met een voltijds contract van onbepaalde duur.
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8, ecocheques, gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
- Aanvullend pensioen 3%
- Vakantiegeld & eindejaarspremie
- Hospitalisatieverzekering
- Fietslease
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je beschikt minstens over een rijbewijs B én bent in het bezit van een rijbewijs G, BE en C (of behaald deze rijbewijzen binnen een redelijke termijn in overleg met de werkgever na indiensttreding).
- Je beschikt over technische expertise in groen en water of hebt de intentie om je hierin te vervolmaken.
- Je kan goed met mensen omgaan en hanteert een duidelijke communcatiestijl
- Je bent in staat om zwaarder fysiek werk aan te kunnen
- Je ben praktijkgericht en hands-on
-
Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
- Kandidaten kunnen zich aanmelden door een CV, recent uittreksel van het strafregister, een kopie van het rijbewijs en een motivatiebrief via bovenstaande knop te bezorgen.
- Kandidaten die aan de voorwaarden voldoen woren uitgenodigd voor:
-
- Een competentiegericht interview - op afspraak op zaterdag 7 december 2024
- Persoonlijkheidsvragenlijst en leiderschapstest - extern selectiebureau (online)
- Praktische proef op zaterdag 14 december 2024
Het interview en de praktische proef gaan door bij de dienst infrastructuur en onderhoud van het lokaal bestuur (Bloemestraat 45, 9990 Maldegem).
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan voor de vacature. De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Deadline indienen kandidatuur: 17 november 2024
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be