Vreemdelingendienst
Waarvoor kan je bij ons terecht?
- Aanvraag duurzaam verblijf
- Afhalen identiteitsbewijs voor niet-Belgen jonger dan 12 jaar
- Bisnummer aanvragen
- Diefstal of verlies vreemdelingenkaart
- Niet-Belgen met vreemdelingenkaart: adreswijziging
- Niet-unieburger vertrek naar buitenland
- Niet-unieburger: aankomst uit buitenland voor maximum drie maanden
- Niet-unieburger: aankomst uit buitenland voor meer dan drie maanden
- Niet-unieburger: aanvraag machtiging tot vestiging
- Unieburger: aankomst uit buitenland voor maximum drie maanden
- Unieburger: aankomst uit buitenland voor meer dan drie maanden
- Verbintenis tot tenlasteneming voor kort verblijf
- Verzoeker internationale bescherming: afleveren, verlengen en wijzigen attest van imatriculatie
- Vreemdelingenkaart afhalen na ontvangst pin-en pukcodes
- Vreemdelingenkaart vernieuwen
Waar kan je ons bereiken?
-
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 46
- vreemdelingendienst@maldegem.be
Een afspraak maken kan telefonisch via tel. 050 72 89 30, te bereiken tussen 8.30 en 12.00 uur en 13.30 en 17.00 uur, of via info@maldegem.be. Indien je vraag dringend is, zal een medewerker jou een afspraak geven.
Digitaal loket
Veel documenten kan je ook online downloaden op www.maldegem.be/digitaalloket, zodat een afspraak maken niet nodig is.