Projectmedewerker Wonen
Jouw nieuwe job
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven ‘Projectmedewerker Wonen’ (B1-B3) om onze organisatie te vervoegen.
Als Projectmedewerker Wonen trek en ondersteun je diverse projecten en acties binnen het thema Wonen. Naast het opstellen van een beleid, ben je ook verantwoordelijk voor het verschaffen van een eerstelijns dienstverlening, opvolgen van controles en de administratieve opvolging ervan.
Bij de functie van Projectmedewerker Wonen gaat het om een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur op niveau B1-B3 (vraag gerust om een simulatie).
Heb je een analytische, open en creatieve geest? Werk je graag zelfstandig? Heb je ambitie om mee oplossingen te bedenken voor de uitdagingen van het woonbeleid op lokaal niveau? Dan is deze vacature een match made in heaven!
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Zorgen voor een modern en sociaal woonbeleid.
- Uitbouwen en opvolgen van het woningkwaliteitsbeleid.
- Verschaffen van eerstelijns dienstverlening: informeren, adviseren en begeleiden van burgers bij vragen over wonen (woonkwaliteit, leefbaarheid, renovatie, energie, premies enz).
- Opbouwen en delen van kennis binnen het vakgebied.
Dit vind je leuk om te doen
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Flexibel en zelfstandig werken
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Samenwerken met toffe collega’s
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op B1-B3 met een voltijds contract (38u) van onbepaalde duur
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8,00 (eigen bijdrage € 1,09/dag), Ecocheques (€ 200), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
- Aanvullend pensioen
- Vakantiegeld
- Eindejaarspremie
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Hospitalisatieverzekering
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je bent in het bezit van een bachelordiploma (bv. Sociaal werk, Rechtspraktijk, Vastgoed, …).
- Affiniteit met of een uitgesproken interesse hebben voor het thema wonen (woonkwaliteit, premies renovatie & energie, …).
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
- Ervaring is een plus, maar zeker geen must.
- Je kan MS Office en andere digitale tools gebruiken.
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
Solliciteer hier
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
- Kandidaten kunnen kandideren door een CV, motivatiebrief, een kopie van hun diploma en een uittreksel van het strafregister te bezorgen aan vacature@maldegem.be.
- Je kan ook kandideren via volgende onderstaande knop en al je documenten toevoegen.
(kandidaten die ten laatste op 12 januari 2025 geen CV, motivatiebrief, kopij van hun diploma en uittreksel strafregister bezorgd hebben, worden niet weerhouden).
- Kandidaten (met een geldige kandidatuur) worden uitgenodigd voor:
- Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak, online gesprek (extern selectiekantoor)
- Psychotechnische proef (online) (adviserend) (extern selectiekantoor)
- Toelichten case aan de jury op maandag 27 januari 2025 in het gemeentehuis, Marktstraat 7, 9990 Maldegem
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie één kandidaat aan voor de vacature Projectmedewerker Wonen. De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Deadline indienen kandidatuur: 12 januari 2025, 23u59
Afwezigheid tijdens de sollicitatieprocedure
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Vragen of opmerkingen? Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Aanwervingsvoorwaarden
- Je slaagt voor de selectieprocedure
- Je geniet burgerlijke en politieke rechten
- Je bent medisch geschikt voor het uitoefenen van de functie
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be
Contactpersonen
-
- Vacature Maldegem
- vacature@maldegem.be