Projectmedewerker Sociale activering
Jouw nieuwe job
Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde projectmedewerker Sociale Activering om het team van Maatschappelijk Welzijn te vervoegen. Als projectmedewerker Sociale Activering zorg je er met daadkrachtige acties voor dat de meest kwetsbare mensen uit de samenleving geholpen (kunnen) worden. Je werkt namelijk (vooral) met mensen die sociale, financiële en/of gezinsmoeilijkheden ondervinden.
Als projectmedewerker Sociale Activering neem je een coördinerende rol binnen het Huis van het Kind op, en zet je jouw schouders onder tal van lopende initiatieven binnen de werking van Sociale Activering (bv. de Sociale Kruidenier, praattafels, fietsatelier).
Daarnaast ben je als projectmedewerker Sociale Activering verantwoordelijk voor de organisatie, opvolging en uitvoering van nieuwe initiatieven/projecten om kwetsbare jongeren en volwassen te ondersteunen. Het is een coördinerende en teamoverschrijdende functie waarbij overleg, sensibilisatie, communicatie, educatie en het creëren van een dynamiek van essentieel belang zijn.
Bij de functie als projectmedewerker Sociale Activering gaat het om een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur op niveau B1-B3 (vraag gerust om een simulatie).
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen?
Dit is wat je zal doen in de functie:
- Fungeren als aanspreekpunt voor de burger/cliënt voor Huis van het Kind en andere projecten bv. Praattafels, het Fietsatelier, sociale kruidenier,…)
- Voorbereiden, realiseren en opvolgen van (sociale) beleidsdoelstellingen
- Coachen en begeleiden van vrijwilligers
- Binnen het beleidskader en de vooropgestelde visie wordt Initiatief ondernomen om nieuwe projecten op te starten (zoals kleine(re) activiteiten doorheen het jaar)
Dit vind je leuk om te doen
- Flexibel en zelfstandig werken.
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit.
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning.
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten.
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op B1-B3 (Vraag gerust om een simulatie!)
- Nog meer voordelen: Maaltijdcheques van €8,00 per gewerkte dag, Ecocheques (€200,00 per jaar), fietsvergoeding (€0,35/km), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, aanvullend pensioen…
- Mogelijkheid tot fietslease.
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen.
- Vakantiegeld & Eindejaarspremie.
- Overname anciënniteit. Onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Hospitalisatieverzekering.
- Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken.
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving.
Hier herken jij jezelf in
- Je bent in het bezit van een bachelordiploma (een mensgerichte opleiding is een plus!).
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
- Ervaring is een plus, maar zeker geen must.
- Je hebt interesse in sociale activering in de meest ruime zin (engageren, helpen, beleidsondersteuning…).
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
Solliciteer hier
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
- Solliciteren kan t.e.m. 26 januari 2025 via bovenstaande knop.
- Kandidaten die aan de voorwaarden voldoen, worden uitgenodigd voor:
- Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak via een online videogesprek
- Toelichten van een case aan de jury op 3 februari 2025
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie één kandidaat aan (onbepaalde duur). De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be
Contactpersonen
-
- Vacature Maldegem
- vacature@maldegem.be