Logistiek medewerker onthaal

Jouw nieuwe job 

Wij zijn op zoek naar een voltijdse Logistiek medewerker onthaal om het team van Communicatie & onthaal te vervoegen. Als logistiek medewerker draag je bij aan een vlotte interne en externe communicatie binnen het lokaal bestuur en speel je een centrale rol in de dagelijkse dienstverlening aan burgers en interne medewerkers. 

Als logistiek medewerker onthaal bied je een vlotte administratieve ondersteuning door behulp van verschillende softwareprogramma’s, zoals het officepakket, CRM-applicaties en het afsprakensysteem eigen aan de werking van een lokaal bestuur. Je bent ook verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post, inclusief het sorteren, registreren en distribueren.

Daarnaast zal je als logistiek medewerker ingezet worden om het onthaal te bemannen (zowel telefonisch als face to face). Je bent in die rol het eerste aanspreekpunt om burgers algemene informatie te verschaffen, afspraken in te plannen en het contact met bv. de interne diensten en de burger te verzorgen. Tot slot help je als logistiek medewerker bij de voorbereiding van gemeentelijke recepties en evenementen en neem je deel aan deze activiteiten.

Ben je flexibel en deel je graag jouw glimlach met heel Maldegem? Dan is deze functie van onbepaalde duur op niveau D1-D3 écht iets voor jou!  

Klik hier voor de volledige functiebeschrijving

Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:

  • Instaan voor het onthaal aan de balie, het verstrekken van informatie en het beantwoorden of doorverwijzen van vragen.
  • Verzekeren van een correcte en tijdige uitvoering van de administratieve taken van de dienst, met bijzondere aandacht voor een goede doorstroming van de interne en externe communicatie.
  • Logistieke ondersteuning bieden bij gemeentelijke recepties en evenementen.
  • Opvolgen en bijhouden van diverse dossiers die kaderen binnen de balietaken.
  • Verantwoordelijk zijn voor een vlotte administratieve verwerking via diverse softwareprogramma’s.
  • Verzorgen van interne post tussen de gemeentelijke locaties.

Dit vind je leuk om te doen

  • Flexibel en zelfstandig werken.
  • Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit.
  • Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning.
  • Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten.

Dit zoek jij verder in een job

  • Een loon op D1-D3 (Vraag gerust om een simulatie!)
  • Nog meer voordelen: Maaltijdcheques van €8,00 per gewerkte dag, Ecocheques (€200,00 per jaar), fietsvergoeding (€0,35/km), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, aanvullend pensioen…
  • Mogelijkheid tot fietslease.
  • 32 vakantiedagen + 14 feestdagen.
  • Vakantiegeld & Eindejaarspremie.
  • Overname anciënniteit. Onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
  • Gratis aansluiting bij GSD-V
  • Hospitalisatieverzekering.
  • Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken.
  • Een toffe en enthousiaste werkomgeving.

Hier herken jij jezelf in

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
  • Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
  • Je wil voltijds werken.
  • Ervaring is een plus, maar zeker geen must!

Je herkent jezelf in onze waarden 

    

Heb je interesse? Solliciteer!

Solliciteer hier

Hoe ziet de selectieprocedure er uit?

  • Solliciteren kan t.e.m. 8 december 2024 via bovenstaande knop.
  • Nadien volgt een preselectie op basis van de schriftelijke vragen die je (verplicht) bij het indienen van uw kandidatuur moeten beantwoorden. Daarnaast zal ook uw CV in overweging genomen worden tijdens deze preselectie.
  • Kandidaten kunnen - na preselectie - worden uitgenodigd voor:
    • Een competentiegericht interview (eliminerend):11 december 2024 in het gemeentehuis (back-up 12 december)
    • Toelichten mondelinge case(s) aan de jury in het gemeentehuis op 18 december 2024.

Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan (onbepaalde duur). De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.

Kandidaten wiens kandidatuur na preselectie niet weerhouden wordt, zullen hiervan per e-mail op de hoogte gebracht worden op maandag 9 december. Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.

Waarom werken bij Maldegem? 

Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!

We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.

Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.

Contact

Contactpersonen