Kinderbegeleid(st)er buitenschoolse opvang
Jouw nieuwe job
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven kinderbegeleid(st)er buitenschoolse opvang. Als kinderbegeleid(st)er zorg je dat de kinderen de tijd van hun leven beleven in het Initiatief Buitenschoolse Opvang (IBO). Door jouw creativiteit en inleving neem je de kinderen op sleeptouw, dit alles binnen een warme en familiale sfeer waarin elk kind zich thuis kan voelen.
Bij de functie van kinderbegeleid(st)er buitenschoolse opvang gaat het om een deeltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur op niveau IFIC-CAT 11 (vraag gerust om een simulatie).
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Op een pedagogisch verantwoorde wijze instaan voor de buitenschoolse opvang van kleuters en lagere schoolleerlingen.
- Een creatief en speels aanbod van activiteiten organiseren.
- Zorg dragen voor emotioneel en lichamelijk welbevinden van de kinderen.
- Goede contacten onderhouden met de ouders en de collega’s.
- Opvolgen van de nodige administratieve taken (aan-en afwezigheden van kinderen noteren, inschrijvingen, registratie van informatie die ouders doorgeven en rapporteren aan de juiste persoon)
- Opbouwen en up-to-date houden van kennis & expertise binnen het team.
Dit vind je leuk om te doen
- Inleven in het kind om de beste begeleiding te voorzien
- Samenwerken met toffe collega’s
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Flexibel en zelfstandig werken
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op IFIC-CAT 11 (Vraag gerust om een simulatie) met een deeltijds contract (19u/week) van onbepaalde duur.
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8, Ecocheques, gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
- Aanvullend pensioen
- Vakantiegeld + eindejaarspremie
- Hospitalisatieverzekering
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je bent in het bezit van een diploma/certificaat erkend door Kind & Gezin, of je volgt hiervoor een opleiding (Klik hier voor meer info)
- Je voelt kinderen en hun leefwereld goed aan.
- Het welbevinden van de kinderen staat voor jou centraal.
- Je bent flexibel, klantgericht en hebt verantwoordelijkheidszin.
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
- Ervaring is een plus, maar zeker geen must.
- Je zoekt een halftijdse job (19u)(afwisselend vroege en late dienst)
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B of bent bereid een rijbewijs te behalen
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
Solliciteer hier
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
Kandidaten kunnen kandideren door een CV, een motivatiebrief, een uittrekstel van het strafregister (model 2), een kopie van hun diploma te bezorgen aan vacature@maldegem.be.
Je kan ook kandideren via volgende onderstaande knop en al je documenten toevoegen.
Een geldige kandidatuur bevat:
- CV
- Motivatiebrief
- Uittreksel strafregister (model2)
- Kopie diploma
Geldige kandidaten worden uitgenodigd voor:
- Een competentiegericht interview (online)(extern selectiekantoor)
- Een persoonlijkheidsvragenlijst (online)(extern selectiekantoor)
- Een mondelinge proef: vrijdag 28 februari 2025.
De mondelinge proef gaat door in het gemeentehuis van het lokaal bestuur Maldegem (Markstraat 7, 9990 Maldegem).
Deadline indienen kandidatuur: zondag 23 februari 2025
Afwezigheid tijdens de sollicitatieprocedure
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be
Contactpersonen
-
- Vacature Maldegem
- vacature@maldegem.be