Directeur Beleven
Jouw nieuwe job
Wij zijn op zoek naar een inspirerende en enthousiaste Directeur Beleven om onze organisatie te versterken. Als Directeur Beleven neem je de leiding en coördineer je alle dienstverlening met een vrijetijdsgebonden invalshoek. Je bent verantwoordelijk voor de resultaatsgebieden buitenschoolse opvang, sport- en jeugd, cultuur, erfgoed, toerisme, bibliotheek en KUMA.
Als lid van het managementteam is het je ambitie om op een zo vlot en efficiënt mogelijke manier de beleidsdoelstellingen van jouw focusdomein te realiseren. Samen met jouw team creëer je een zo breed en innovatief mogelijk aanbod aan vrijetijdsactiviteiten voor de burger geënt op de beleidsdoelstellingen van de organisatie.
Bij jij een bruggenbouwer en een oplossingsgerichte coach? Dan is deze functie van onbepaalde duur op niveau A5a-A5b echt iets voor jou!
Klik hier voor de volledige functiebeschrijving
Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:
- Instaan voor duidelijk changemanagement, je wil een echte impact realiseren!
- Een team uitbouwen dat klaar is voor de uitdagingen van morgen
- Rechtstreekse ondersteuning bieden aan de algemeen directeur en actief de link tussen beleven en bestuur ondersteunen
- Kennis uitbouwen, maar vooral een echte sparringpartner voor je medewerkers zijn
- Samen met je team vormgeven aan het meerjarenplan van het lokaal bestuur
- Inzetten op en ondersteuning bieden aan een multidisciplinaire aanpak binnen het focusdomein beleven
Dit vind je leuk om te doen
- De leiding nemen van een team want richting geven en knopen doorhakken zitten in je bloed
- Flexibel en zelfstandig werken
- Teams, leidinggevenden en individuele medewerkers coachen
- Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit
- Doelgericht werken volgens de vooropgestelde planning
- Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten
Dit zoek jij verder in een job
- Een loon op A5a-A5b met een voltijds contract (38u) van onbepaalde duur
- Overname anciënniteit: onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
- Maaltijdcheques van € 8,00 (eigen bijdrage € 1,09/dag), Ecocheques (€200), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, fietsvergoeding (€ 0,35/km)
- Managementtoelage
- Aanvullend pensioen van 3%
- Vakantiegeld
- Eindejaarspremie
- 32 vakantiedagen + 14 feestdagen
- Hospitalisatieverzekering
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Een toffe en enthousiaste werkomgeving
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Hier herken jij jezelf in
- Je bent in het bezit van een masterdiploma en hebt minimaal 4 jaar ervaring in een leidinggevende functie.
- Je voelt een sterke affiniteit met of hebt een uitgesproken interesse voor het thema beleven.
- Je gaat nauwgezet en planmatig te werk zodat de opvolging en coördinatie van projecten en dossiers vlot verlopen.
- Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
Je herkent jezelf in onze waarden
Heb je interesse? Solliciteer!
- Kandidaten kunnen zich aanmelden door een CV, motivatiebrief, een kopie van hun diploma en een recent uittreksel van het strafregister te bezorgen voor de uiterlijke inschrijvingsdatum via bovenstaande knop.Tip: Zorg dat uit jouw motivatiebrief en/of CV duidelijk jouw ervaring in een leidinggevende functie blijkt (minimaal 4 jaar).
- Kandidaten (met een geldige kandidatuur) worden uitgenodigd voor:
- Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak, online gesprek (extern selectiekantoor)
- Leidinggevend assessment (adviserend): op afspraak op locatie (extern selectiekantoor)
- Toelichten case aan de jury op maandag 10/03/2025 of vrijdag 14/03/2025 in het gemeentehuis, Marktstraat 7, 9990 Maldegem. De case wordt op voorhand doorgestuurd.
Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan voor de vacature. De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.
Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.
Deadline indienen kandidatuur: 23/02/2025, 23.59 uur
Vragen?
Contacteer ons via vacature@maldegem.be
Waarom werken bij Maldegem?
Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!
We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.
Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.
Contact
-
Personeelsdienst
Gemeentehuis
Marktstraat 7 , 9990 Maldegem- Tel. 050 72 89 36
- personeelsdienst@maldegem.be