Coördinator Uitvoerende diensten

Jouw nieuwe job 

Wij zijn op zoek naar een Coördinator Uitvoerende diensten om het team van de technische dienst te vervoegen. Als coördinator sta je in voor de organisatie en planning van de taken en opdrachten van de technische dienst om bij te dragen aan een efficiënt en effectief beheer van het openbaar domein. Je detecteert behoeften, doet projectvoorstellen (rond teammanagement, efficiëntere uitvoering, digitalisering…) en ondersteunt de uitvoering van de overige projecten. In jouw werking streef je naar een efficiënte en transparante communicatiestructuur waarbinnen de dienst steeds de best mogelijke uitvoering voor de klant/burger ontwikkelt.

Als Coördinator Uitvoerende diensten coach je daarnaast jouw medewerkers (teamleaders), adviseer je hen en geef je hen feedback over hun prestaties. Met deze acties zorg je als coördinator voor een verdere professionalisering van de technische dienst.

Tot slot onderhoudt de Coördinator Uitvoerende diensten ook nauwe banden met de projectcel/de bestaande projectleiders wat de overige (technische) projecten betreft. De functie van coördinator is dus een coördinerende en teamoverschrijdende functie waarbij overleg, sensibilisatie, communicatie, educatie en het creëren van een dynamiek van essentieel belang zijn.

Heb jij zin om Coördinator Uitvoerende diensten binnen de technische dienst te worden? Dan is deze functie van onbepaalde duur op niveau B4-B5 écht iets voor jou!

Klik hier voor de volledige functiebeschrijving

Klaar om er in te vliegen? Dit is wat je zal doen in de functie:

  • Instaan voor een efficiënte taakverdeling binnen de technische dienst.
  • Waken over de continuïteit van de dienstverlening en opvolgen van werkzaamheden van de verschillende medewerkers.
  • Organiseren van werkoverleggen of overleg naar aanleiding van specifieke projecten of evenementen.
  • Vertalen van de strategische beleidsdoelstellingen naar concrete operationele doelstellingen voor de technische dienst en deze implementeren.
  • Bepalen van kern- en stuurgetallen, kwalitatieve en kwantitatieve meetcriteria voor de werking van de technische dienst.

Dit vind je leuk om te doen

  • Flexibel en zelfstandig werken.
  • Pro-actief handelen, een echte do-mentaliteit.
  • De leiding nemen waarbij je een duidelijke richting aangeeft en knopen durft door te hakken.
  • Werken in een lokaal bestuur, met lokale noden en opportuniteiten.

Dit zoek jij verder in een job

  • Een loon op B4-B5 (Vraag gerust om een simulatie!)
  • Nog meer voordelen: Maaltijdcheques van €8,00 per gewerkte dag, Ecocheques (€200,00 per jaar), fietsvergoeding (€0,35/km), gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer, aanvullend pensioen…
  • Mogelijkheid tot fietslease.
  • 32 vakantiedagen + 14 feestdagen.
  • Vakantiegeld & Eindejaarspremie.
  • Overname anciënniteit. Onbeperkt uit de openbare sector & relevante anciënniteit uit de privésector of als zelfstandige.
  • Gratis aansluiting bij GSD-V
  • Hospitalisatieverzekering.
  • Job met inhoud en werk waar je je stempel op kan drukken.
  • Een toffe en enthousiaste werkomgeving.

Hier herken jij jezelf in

  • Je bent in het bezit van een Bachelordiploma
  • Je hebt technische kennis en inzicht
  • Je hebt een glimlach en een positieve houding die je graag met heel Maldegem deelt.
  • (Leidinggevende) ervaring is een pluspunt.

Je herkent jezelf in onze waarden 

    

Heb je interesse? Solliciteer!

Solliciteer hier

Hoe ziet de selectieprocedure er uit?

  • Solliciteren kan t.e.m. 3 november 2024 via bovenstaande knop.
  • Kandidaten die aan de voorwaarden voldoen, worden uitgenodigd voor:
    • Een competentiegericht interview (eliminerend): op afspraak via een online videogesprek
    • Leidinggevend assessment (adviserend): op afspraak en op locatie
    • Toelichten van een case aan de jury op 26 november 2024.

Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de organisatie 1 kandidaat aan (onbepaalde duur). De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.

Kandidaten die, wegens ziekte of overmacht niet kunnen deelnemen aan het selectiegesprek, verliezen hun aanspraak op verdere deelname aan de examenprocedure.

Waarom werken bij Maldegem? 

Zeg nu zelf, wat is nu mooier dan meehelpen bouwen aan een gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt en fier op kan zijn? Dit is waar onze medewerkers dagdagelijks voor staan!

We zetten alles op alles om de Maldegemnaar zo goed mogelijk te bedienen, zo creëren we een aangename plek om in te wonen, werken en te ontspannen.

Wil je weten hoe we dat aanpakken? Klik hier om alles te weten te komen over onze organisatie.

Contact

Contactpersonen